niedziela, 27 lutego 2011

Zmiany, zmiany, zmiany...

Chcę Was poinformować, że nie jesteśmy już fankami Kubywikiegodziewięćsiedem ;c

Już kłóciłyśmy się, która za niego wyjdzie. Poszłyśmy na kompromis i stwierdziłyśmy, że wyjedziemy gdzieś tam do Arabów, bo tam jest wielożeństwo. Kupiłyśmy bilety! Załatwiłyśmy wódkę na wesele! I kto teraz to wypije?! No my oczywiście... No ale tak się nie robi!


A więc co przeskrobał Kuba? Zmienił wizerunek. Wygląda jak kto? No jak...Nergal!



My nie chcemy takiego Kuby! ;C Mamy na Ciebie wieeelkiego focha!


Co ciekawsze...Gosia (I_am_collector jeżeli ktoś nie wie...) także zmieniła swój 'imidż', czy jak to się tam mówi.




Jak widać na stardoll zawitał Mroczny Książe - NergaloKuba i Różowa księżniczka - DodoGosia.


Kto będzie następny? Gabisia jako Gosia Andrzejewicz czy Mandaryna? Kondziu jako Michał Wiśniewski? Pożyjemy, zobaczymy...

sobota, 26 lutego 2011

Miłosnych rozterek-część I

keshas_boy. i Martalyjak to przyjaciele.
Mówią pewnie sobie wszystko;))
Ale czy nie uważacie że dzielenie się wszystkim na sd jest idiotyzmem?

Okeej xd Jak mogę zacząć pisać do chłopaka który mi się podoba? -.o
martalyjak

On chodzi z Toba do szkoły tak? No ja nie wiem.. nie znam sięna tym, może po prostu zacznij rozmowę, jak zaczynasz np. ze mną
KeShas_boy

Taa, ale z Tobą to co innego :/ Taa, ze szkoły... To kumpel mojego kumpla xd
martalyjak

No, ale co za różnica czy ze mną czy z kumplem..choć fakt to tylko internet
Bo on mi się podoba! Nie musiałam, sam napisał ^^ Jea ; d
O to dobrze
 
Taa... . Był może z 5 min.. .
Ah, innym razem pogadacie

W szkole? -.- Kiedy będzie stał przy kumplach i nie będę miała do niego dojścia? -.- Taa, czasami specjalnie łażę koło jego klasy, bo tylko raz mamy koło siebie lekcje i go za często nie widzę... .
martalyjak

Ah, musisz jakoś do niego zagadać
KeShas_boy.

Oh, nawet nie próbuję : P

martalyjak


.......................


Taa....trochę to dziwne,nieprawdaż?xd
Starałam się nie przegiąć,nie wiem czy mi się udało xd

Marto przepraszam Cię jeśli Cię to uraziło,ale nie wypada raczej pisac takich rzeczy...xD

Co o tym myślicie?:D

Patry$$ i jego wierne s*ki.

Patryś powrócił!
Tak,tak nie macie zwidów!;))
 Oczywiście pierwszy post wyjaśnia Nam,że jest taki oryginalny że wszyscy biorą z niego przykład w szczególności Paulincia;)
 Zaraz posypią się komentarze w stylu "A too plaża,jak mogła!?".
I wszystkie wierne s*ki  chłopaka keszy pójdą za nim w bój;)
 Więc podliczmy punktację wynikającą z każdego postu:
 0:1 i 0:1 -zawsze Patryk wygrywa;))
 Ale czy naprawdę wszyscy tak sądzą?
 On ma strasznie duże mniemanie o sobie,ale taka już jego natura;)
 
A co Wy myślicie o Patryku i jego wiernych s*kaach?xD

Gaba & Kubuś-była zakochana para;C

Czy wiecie dlaczego an stardoll'u rządzi elita?
Otóż mają dostawców,skandale i inne różności-to wszystko sprawia że są sławni.
Zupełnie jak w rzeczywistym świecie;))
Do tego dochodzą śluby...tak,tak napisałam ŚLUBY.
Gabisia i Kuba nie zawsze byli wrogami...;)
Tutaj macie dowód:
Prawda że są uroczy?:)
Teraz się nie lubią...(jeśli tak można to określić xd).
Dziwi Was to?:D
Podziwiam mego "idola"(hahaha xd) za to że nie długo po tym,zarządał rozwodu ^ ^

UWAGA!: Gaba jest wolna!Kuba również!;))

Justin Bieber nie tylko Was straszy...

Ale również i Nas!
Nowa stylizacja Kubywikiego97(którego cała załoga bloga uwielbia;3) jest niczym wyjęta z teledysku Justina Biebera;C


Widzicie podobieństwo?:D

"Mysza" niewiasta;C

Moi Drodzy!;)
 Czym byłby stardoll bez wielkich i małych wpadek?;)
 Gabisia9 jest najlepszym przykładem na to,że jednak by być sławą nie trzeba być "pięknym".
I jak Wam się podoba?;)Mi strasznie! Urzekł mnie ten strój;)

piątek, 25 lutego 2011

Witam.

Więc chyba wypada się przedstawić prawda?
Mam swoje konto na stardoll jednak nie ujawnię nazwy bo mnie zjecie czy coś tam;]
Dla was jestem nikim innym jak Czarna wdowa bez oka. Nie znacie mnie, dlatego też nie macie prawa zwracać się do mnie inaczej.
Nie toleruję durnych komentarzy. Zapoznajcie się z tematyką bloga, a później komentujcie.
Lubię ludzi którzy wiedza czego chcą i nie święcą elitki stardola jak Boga. To są zwykli użytkownicy a większość z was robi z nich nie wiadomo jakie sławy na skalę Lady Gagi, Madonny, Michaela Jacksona czy Britney Spears. Wiem że lubicie czytać takie głupoty bo to naprawdę poprawia humor:) Sama czytam kilka takich blogów no i cóż, podobają mi się. No ale koniec tego gderania zabierzmy sie do pisania.
Szczerze to nie mam dziś weny więc gówno ode mnie zobaczycie. Napisałam to co miałam w zamiarze i na razie wystarczy.
Żegnam CWBO.

Hej + hity roku 2011

Hej,
Jestem Oreo! Nie wiem ile jest 'o' i 'e' w moim nicku dlatego piszę poprostu oreo!.
Będę pisać tutaj z plotkarą której post jest tam tam tam na dole pode mną :P
Wczoraj zajęłyśmy się karierą pisaczy piosenek :D
Jesteśmy wery big fankami Kubywikiegodziewięćsiedem! Baaardzo się wkurwiłyśmy, kiedy ten pedał Kondzu wywalił go z bloga. Dlatego też w odwecie napisałyśmy pięęękne dwie piosenki o naszym znienawidzonym Konradzie (lucas kropka poland jak ktoś nie wie)
Oto one:
'Kodziu pe el'

bo konrad to jest krowa
na maksa odpałowa
i budyń robi pełen wad,a śmierdzi tak ze niezly czad
Martyna,Jula i Kubana-to cała jego paczka zgrana
Ale Kuba dostał bana-bo odrzucił zalot konrada


'hip hłop'
wszystko na hip hłop.
szpilki dla kondzia.
Wszystko na hip hłop.
Kondziu ma brudną twarz i kisiel na brylach.
To jest to co Konrad ma,potrzebna mu podpaska..a.a.a
spójrz sam na konrada
jego twarz to sama biada-co mu dasz ..asz...asz?
Oczywiście w ryja kotek,zwolnił Kube i o płotek wyrył sie....sie...sie
potrzebna mu jest podpaska bo stara jest mokra i klaska..a.a.a


Mam nadzieję, że nie dotknie nas klątwa Kondzia, tylko jego gniew :)

Pozdrawiamy - wery big fanki Kubywikiegodziewięćsiedem

czwartek, 24 lutego 2011

Joł;3

Witam Was moje małe diabełki ^ ^
  Ten blog absolutnie nie jest kopią bloga krytyczki(którą i tak podziwiam i lubię jak cholera).
Mamy na celu rozbawienie Was,i z pewnością Nas xD
  Odrazu uprzedzę że nazwa bloga(która pojawiła się na blogu gfwiazdeczki sd czy jakoś tak xd) została Nam "podarowana" przez autorkę(tej nazwy!-.-'xd).
  No cóż,jest świetna;3
Już jutro dodamy nasze autorskie covery reklam(top top,oraz krowa pałla;C),oraz piosenek(justin,honej i gracjan) o elitce:D
I muszę się przyznać że nieźle wyszły XD

Pozdrawiam Was diabełki,
 Plotkara.